بدون گارانتی خرید نکن

LOGO

بدون گارانتی خرید نکن

بدون گارانتی خرید نکن

شاید براتون پیش اومده باشه که بخواهید دستگاه یا وسیله ای بخرید ، و در بازار با انواع گارانتی دار و بدون گارانتی از همون محصول مواجه شده باشید ، خب بدون گارانتی خرید نکن

 

در وهله اول شاید بگیید خب دستگاه همونه و فروشنده می خواهد پول بیشتری ازم بگیره ، اما درواقع این چنین نیست، بیشتر دستگاه های که گارانتی دارند و یا توسط شرکت خاصی گارانتی می شوند ، گارانتی شدنشان دلیل خاصی دارد و آن هم اطمینان شرکت از کیفیت خوب محصول ، و گرنه هیچ شرکتی محصول بی کیفیت و بدل را گارانتی نخواهد کرد چون در آن صورت بیشتر متضرر خواهد شد.

تفاوت گارانتی با وارانتی

اما همیشه در این بحث دو بخش داریم به اسم گارانتی و وارانتی که باید دقت کنیم و آنها را با هم اشتباه نگیریم

 

 

گارانتی چیست؟ Guarantee

گارانتی در واقع تعهدنامه است که تولید کنندگان محصول به مصرف کنندگان می دهند تا کالایی را که خریداری نموده در مدت زمان معین و مشخص کاملا درست کار خواهد کرد و در صورتی که در مدت زمان تعیین شده لوازم یا ابزار برقی خریداری شده، دچار عیب و نقص و خرابی شود، تولید کننده وظیفه دارد محصول مورد نظر را تعمیر، تعویض یا پس بگیرد.

در واقع گارانتی به رفع ایرادات ناشی از تولید می پردازد و در جایی که مصرف کننده هیچ نقشی در خرابی محصول نداشته به کمک مصرف کننده آمده و مشکل به وجود آمده را رفع می نماید.

لازم به ذکر است که  گارانتی به عنوان حقوق مصرف کننده شناخته شده است و چنانچه کیفیت یا عملکرد محصول کمتر از حد تعریف شده باشد، تولید کننده مسئول آن می باشد. در مورد گارانتی ابزارآلات صنعتی می توان گفت که تولید کنندگان گارانتی مشخص و معینی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند که در واقع برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته شده است.

وارانتی چیست؟ Warranty

وارانتی یک تضمین است که عنوان می‌کند که واقعیات و ویژگی های عنوان شده در رابطه با محصول انتخابی حقیقت داشته و مشخص می‌کند که محصول استاندارد‌های مشخص شده را داشته و کیفیت و عملکرد آن مطابق استانداردها می باشد. مدت زمان و بازه ای که برای ورانتی تعریف می شود معمولا بیشتر از گارانتی در نظر گرفته می شود. لازم است بدانید که در وارانتی محصول پس گرفته نمی شود و فقط امکان تعویض آن وجود دارد.

به بیان ساده تر می توان گفت؛ قولی است که بین فروشنده و خریدار گذاشته می شود و فروشنده از طرف تولید کننده تاکید می کند که محصول او در مدت زمان مشخص با همان مشخصات اولیه کار خواهد کرد. علاوه بر این تولید کننده باید در مدت زمان تعیین شده، در صورت بروز مشکل برای محصول، می بایست هزینه تعمیر یا تعویض قطعات را به عهده بگیرد.در این صورت مصرف کننده  لازم نیست در طول مدت وارانتی هزینه ای بابت تعمیرات بپردازد.

 

گارانتی های فروشگاه اینترنتی سروه

حالا که با مفاهیم گارانتی و وارانتی آشنا شدیم به معرفی و توضیحات مختصری در مورد شرکت های گارانتی کننده همکار با فروشگاه اینتر نتی سروه می پردازیم.

این شرکت ها در کل به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول آنهای که محصولات را خودشان تولید می کنند و وظیفه گارانتی و خدمات پس از فروش محصول را خود به عهده می گیرند و یا واردکننده محصولات هستند و باز هم مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش به عهده خود شرکت وارد کنند است و دسته دوم شرکت های هستند که صرفا محصولات موجود در بازار را گارانتی می کنند و خدمات تعمیر و پشتیبانی این محصولات را دارند.

گارانتی سیما سرویس

شرکت سیما سرویس از سال 1379 فعالیت دارد و حدوو 500 نمایندگی در سراسر کشور دارد و در زمینه محصولات خانگی و آشپزخانه فعالیت دارد.

گارانتی اسکین سرویس

شرکت اسکین سرویس ، شرکت نوپایی هست که متشکل از یک تیم متخصص در بخش تعمیر دستگاه های الکترونیک و برقی است ، این شرکت تقریبا هر نوع دستگاه برقی را گارانتی می کند، البته برای گارانتی دستگاه می بایست به شرکت انتقال داده شود و برای آن کد گارانتی و کارت گارانتی ثبت شود و مهم تر از همه کیفیت دستگاه توسط متخصصان تست شده و دستگاه پلمب شود. پیگیری گارانی اسکین سرویس از طریق وب سایت آن خواهد بود .

گارانتی اسکین سرویس

www.sscare.ir

گارانتی کلین

کلین شرکت بسیار موفقی می باشد در زمینه واردات دستگاه های جوانسازی و مراقبت از پوست، تمامی این دستگاه ها توسط این شرکت وارد می شوند، روی این دستگاه ها هولوگرام هست و برای هر کدام کارت گارانتی چاپ شده وجود دارد که بر روی آن اسم خریدار قید می شود ،برای پیگیری گارانتی این شرکت می توانید از نمایندگی ها مجاز آن در مراکز استان ها کمک بگیرید. همچنین می توانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سروه در ارتباط باشد

گارانتی وگنر

وگنر برند جدیدی هست که همانند شرکت کلین محصولات مراقبت از پوست و جوانسازی وارد می کنند برای پیگیری گارانتی این محصولات می تواننید از طریق پشتیبانی فروشگاه سروه اقدام کنید

گارانتی استارمکس

استارمکس شرکت داخلی هست که در زمینه تولید میکرودرم های آبریژن و دستگاه های جوانسازی فعالیت دارد و محصولات خود را گارانتی می کند برای پیگیری گارانتی این محصولات می توانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سروه در ارتباط باشید

گارانتی پویان تجهیز

شرکت پویان تجهیز تولید کننده دستگاه های پزشکی و دستگاه های هیدرودرمی هست که محصولات خود را گارانتی می کند.برای پیگیری گارانتی این محصولات می توانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سروه در ارتباط باشید

گارانتی گراند دوایس

شرکت تولید کننده هیدرودرمی های گالوانیک هست که محصولات تولید شده توسط شرکت خود را گارانتی می کند

گارانتی برجیس

برجیس شرکت تولید کننده محصولات فیزیوتراپی است که محصولات با کیفیتی در این زمینه تولید کرده و همه آنها را به مدت 3 سال گارانتی می کند و تا 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

 

گارانتی کایون

شرکت کایون تولید کننده دستگاه های مراقبت از پوست می باشد ، محصولات اینشرکت بسیار پیشرفته و کارامد می باشد و همه آنها دارای گارانتی 12 ماهه هستند

گارانتی کایون

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.