خرید از پیرانشهر

1

خرید از پیرانشهر

تا حالا به این فکر کردید که به شهرستان پیرانشهر بیاید برای خرید، در این مقاله به معرفی شهرستان پیرانشهر و شیوه خرید محصولات موجود در این شهرستان را به شما خواهیم گفت.

معرفی پیرانشهر

پیرانشهر (به‌ کردی آن را خانه‌ نیز می‌نامند) از شهرهای استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان پیرانشهر است .
پیرانشهر یکی از شهرهای مهم و تاریخی ایران است که به دلیل داشتن سنگهای گرانیت دارای شهرت جهانی است.ذخایر شناخته شده سنگ‌های گرانیت این شهر چهار میلیون تن برآورد می‌شود که به لحاظ تنوع رنگ و طرح استحکام در ایران و جهان منحصر بفرد است.
موقعیت جغرافیایی این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای‌ قرار دارد که تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های همیشه سبز چای در ردیف‌کاری‌های منظم هندسی پوشانده‌است.
همچنین معماری بسیار زیبا و خانه‌های ویلایی با سقف‌ها و رنگ‌آمیزی متنوع، جلوه زیبایی به سیمای شهر بخشیده‌اند. به عبارت دیگر در پیرانشهر زیبایی‌های طبیعت و شهرسازی یکدیگر را تکمیل کرده‌اند.
شهر پیرانشهر در جنوب غربی استان آذربایجان غربی و در کنار مرزهای جمهوری اسلامی با عراق واقع شده و به دلیل داشتن  ۶۰۰میلی متر بارندگی در سال از زیباترین و سرسبزترین شهرهای کشور بشمار می‌رود.
این شهر بدلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت جمهوری اسلامی با کشور عراق و دیگر کشورهای حوزه دریای مدیترانه، یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجارت خارجی در جمهوری اسلامی است
پیرانشهر آب‌ وهوای‌ نسبتاً معتدل‌ و فصولی‌ منظم‌ دارد. ناحیه‌ پیرانشهر از زمان‌های‌ قدیم‌ دارای‌ اهمیت‌ و اعتبار بوده‌ و نام‌ آن‌ در الواح‌ عیلامی‌ مکشوف‌ در تخت‌ جمشید ذکر شده‌ است‌.
خرید از پیرانشهر

جاذبه های گردشگری پیرانشهر

شهرستان پیرانشهر با دارا بودن طبیعت سرسبز، رودخانه های دایمی و پر آب ، جنگلهای کوهستانی، کوههای مرتفع و پر برف ، بازارچه های تجاری متعدد، مرز رسمی و مهم حاج عمران، روستا های پر جاذبه و آثار تاریخی دیدنی از نقاط پر جاذبه استان برای ایرانگردان و جهانگردان است .

خرید از پیرانشهر

آب و هوا

آب و هوای شهر در ناحیه شمالی؛ آب و هوای نسبتاً سرد و در نواحی جنوبی معتدل کوهستانی است و دارای فلات‌های مرتفع و خشک و دشت‌های حاصلخیز؛ است. پیرانشهر تحت‌ دو عامل‌ بارز خشکی‌ تابستان‌ و سرمای‌ زمستان‌ کوهستان‌ها قرار دارد.
بخش‌ وسیعی‌ از شهر در شرایط‌ آب‌ و هوای‌ کوهستانی‌ سرد و مدیترانه‌ای‌ با باران‌ بهاره‌ قرار دارد.
آب‌ و هوای‌ پیرانشهر در تجزیه‌ خاک‌، رویش‌ گیاه‌، گسترش‌ علف‌زار، شرایط‌ مساعد توسعه‌ دیم‌زار، مناطق‌ و معیشت‌ شبانی‌ و گله‌داری‌ و گسترش‌ جنگل‌ و باغ‌داری‌ نقشی‌ تعیین‌ کننده‌ دارد.
میزان‌ بارندگی‌ در پیرانشهر از غرب‌ به‌ شرق‌ کاهش‌ می‌یابد. دلیل‌ این‌ امر وجود دیواره‌ کوهستانی‌ ناحیه‌ است‌ که‌ از نفوذ جریان‌هایی‌ که‌ از غرب‌ به‌ فلات‌ وارد می‌شود جلوگیری‌ می‌کند.
خرید از پیرانشهر

بازارچه مرزی پیرانشهر و تمرچین

از مهمترین جاذبه های پیرانشهر «بازارچه مرزی» این شهر است. مرزی بودن منطقه، پائین بودن قیمت ها و همچنین تنوع اجناس و مارک ها باعث شده است مسافران از این بازار برای خرید دیدن کنند.
اين شهرستان نزديكترين شهر به مرز عراق است و داراي مبادلات گسترده اقتصادي و فرهنگي با شمال عراق مي باشد كه اين امر منجر به ايجاد بازارچه مرزي تمرچين و بازارچه كالاهاي خارجي با پاساژهاي بسيار در قلب بافت شهر شده است.

خرید از پیرانشهر

خرید امن از پیرانشهر

در شهرستان پیرانشهر تعدادی پیج اینستاگرامی و وبسایت وجود دارد که با توجه به زیاد شدن کلاهبرداری های اینترنتی باید در خرید خود دقت کرده و به نکاتی توجه کرد.

1-جنسی که برای شما ارسال می شود همان جنس باشد.

2-جنس اصل برای شما ارسال شود.

3-فروشنده پاسخگوی شما باشد.

در زمان خرید به نام سایت و یا پیج توجه کنید و مطمئن شوید که شماره تماس ثابت و نماد اعتماد داشته باشند.

برای خرید محصولات میتونید از سایت سروه نیز استفاده کنید، چنانچه محصول مورد نظر شما در سایت موجود نبود سری به سایت دیگرمون بزنید به این آدرس www.bambilo.ir  و یا اینجا کلیک کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.