از بین بردن جوش سر سیاه

جوش سر سیاه

از بین بردن جوش سر سیاه

جوش سر سیاه

جوش سر سیاه ، که اکثرا بر روی بینی ظاهر می شود از اصلی ترین مشکلات پوستی هست ، که البته بیشتر در افرادی با پوست چرب بروز پیدا می کند ولی در بین افراد با پوست خشک هم کم نیست، اما جوش سر سیاه چیست و طی چه مراحلی تشکیل می شود و به چه صورت می توان از آن پیشگیری کرد و درصورت بروز ، چگونه آن را از بین برد ، جواب همه این سوال ها را در این مقاله می توانید پیدا کنید.

 

جوش سر سیاه چیست؟

جوش‌ های سر سیاه (به انگلیسیBlackhead) جوش‌ های زیر پوستی است؛ که به عقیدهٔ متخصصان پوست کاملاً قابل درمان است و در خیلی از موارد بعد از درمان ردّی از خود به‌ جا نمی‌ گذارد. آکنه یا جوش جوانی، از بیماری‌های شایع دوران نوجوانی و جوانی است. این بیماری موجب بروز شکل‌ های مختلف ضایعات پوستی می‌ شود.

blackhead is a blocked sweat/sebaceous duct of the skin known medically as an open comedo.

این ها تعریف جوش سرسیاه بود در ویکی پدیا، اما در حقیقت جوش‌های سرسیاه، جوش‌های ریزی هستند که در اثر گرفتگی منافذ پوست توسط فولیکول‌های مو به وجود می‌آیند. به دلیل رنگ سیاه سطح این جوش‌ها، به آن‌ها جوش‌های سرسیاه گفته می‌شود، این رنگ سیاه به دلیل اکسیداسیون سلول‌ های مرده پوست است که باعث مسدود شدن آن می‌شود.

 

روش‌ های پیشگیری از بروز جوش های سر سیاه

  1. پوست خود را از آلودگی‌ها تمیز کنید
  2. پوست خود را مرطوب نگه دارید
  3.  آرایش خود را شب‌ها قبل خواب پاک کنید
  4. پوست خود را لایه برداری کنید
  5. رژیم غذایی خود را اصلاح کنید

 

از بین بردن جوش سر سیاه

تمیز کردن و مراقبت از پوست و از بین بردن آلودگی‌ ها و کثیفی‌ هایی که روی آن به وجود می‌ آید می‌ تواند بهترین روش برای جلوگیری از به وجود آمدن جوش‌ های سر سیاه و بازگشت دوباره‌ی آن‌ها باشد. زمانی که شما پوست خود را از آلودگی‌ ها تمیز می‌ کنید چربی اضافی و سلول‌ های مرده‌ی پوست را از بین برده و از انسداد منافذ جلوگیری خواهید کرد. پزشکان توصیه می‌ کنند از پاک کننده‌ های حاوی اسید سالسیلیک برای تمیز کردن پوست خود و برطرف کردن چربی‌های آن استفاده کنید.

این ماده می‌ تواند در مقابل به وجود آمدن جوش‌ های سر سیاه بسیار مفید باشد، البته برای شستشوی پوست خود به نوع پوست‌ تان نیز دقت کنید، اگر پوست چربی دارید از محصولات و مواد بهداشتی مخصوص پوست خود برای شستشوی آن استفاده کنید. بعد از شستشو نیز حتماً از کرم‌ های آبرسان و مواد مرطوب کننده استفاده کنید.

از بین بردن جوش سر سیاه

شستن پوست باعث خشک شدن آن می شود در این حالت پوست شروع به تولید چربی می کند برای جبران این خشکی پوست ، بسیار مهم هست بعد از شستن پوست به فکر آبرسانی و جلوگیری از خشک شدن پوست باشیم، اما باید توجه داشت محصولات آبرسان پوستی که انتخاب می کنید مناسب پوست شما باشند.

از بین بردن جوش سر سیاه

خوابیدن زمان مناسبی برای استراحت بدن و پوست به شمار می‌رود. زمانی که ما می‌خوابیم پوست شروع به ترمیم و تولید سلول‌های جدید خواهد کرد. بسیاری از افراد ممکن است با آرایش صورت و پوست خود بخوابند و آن را پاک نکنند. بهتر است بدانید که پاک نکردن آرایش و اجازه ندادن به تنفس پوست می‌تواند عامل بسیار مهمی در به وجود آمدن جوش های سرسیاه باشد.

علاوه بر اینکه این آرایش مانده روی پوست می‌تواند مشکلات دیگری نیز برای پوست به وجود آورد. بهتر است از مواد پاک کننده و شوینده‌ی مناسب برای شستشوی پوست خود از مواد آرایشی استفاده کنید تا آلودگی‌های آن را به طور کامل از پوست خود رفع کنید.

از بین بردن جوش سر سیاه

شما برای در امان ماندن از جوش‌های سرسیاه بهتر است گاهی پوست خود را لایه برداری کنید. این لایه برداری می‌تواند به صورت سطحی و خانگی و یا در صورت شدید بودن مشکلات پوستی به صورت حرفه‌ای و در کلینیک‌ها انجام گیرد. چرا که سلول‌های مرده‌ی پوست اگر از روی پوست پاک نشوند به ایجاد جوش‌های سرسیاه کمک زیادی خواهند کرد. لایه برداری می‌تواند این سلول‌های مرده، چربی‌ها و باکتری‌ها را از بین برده و منافذ پوست را در حالت نرمال نگه دارد.

از بین بردن جوش سر سیاه

اگر نگاهی به علل و عوامل به وجود آمدن جوش های سرسیاه بکنیم می‌بینیم که استفاده از برخی مواد غذایی که چربی زیادی دارند موجب می‌شوند تا پوست بیشتر دچار آکنه و جوش شود، از این رو برای در امان ماندن از چنین مواردی بهتر است یک رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد و ویتامین‌های لازم برای بدن داشته باشید. رژیم غذایی حاوی انواع میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند در شادابی و زیبایی پوست بسیار موثر باشد.

 

 

از بین بردن جوش سر سیاه

برای درمان و از بین بردن جوش سر سیاه تقریبا راهکار و روش درمانی آنقدر زیاد هست که آدم یکم گیج میشه و نمی دونه از کدوم روش استفاده کنه ، البته در کل میشه آنها رو به دو دسته تقسیم کرد دسته اول درمان های خانگی از بین بردن جوش سر سیاه و دوم کلینیک ها و متخصص های پوست.

خود درمان های خانگی هم به دو دسته تقسیم می شوند ، استفاده از ماسک ها و راه حل های خانگی و یا استفاده از محصولات از بین برنده جوش سر سیاه آماده.

1-درمان های خانگی از بین بردن جوش سر سیاه

  1. ماسک ها و راه حل های خانگی از بین بردن جوش سر سیاه
  2. محصولات از بین بردن جوش سر سیاه

 

ماسک ها و راه حل های خانگی از بین بردن جوش سر سیاه

خب این روش درمان مزایا و معایب خود را دارد بطور کلی چون از مواد در دسترس و با هزینه کم و بسیار ساده هستند ممکن است طرف دار های زیادی داشته باشند اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که ممکن است که ماسک یا روشی که ما انجام می دهیم ممکن است بصورت کلی برای پوست مضر باشد یا پوست ما به آن حساسیت داشته باشد، بنابر این باید بسیار با احتیاط از این روش استفاده کنیم ، همونطور که گفتم روش های زیادی برای ساخت ماسک های خانگی ضد جوش سر سیاه وجود داره که در زیر چند تا از اون ها رو ذکر می کنیم.

1- خاک رس

خاک رس

خاک رسِ بنتونیت ماده‌ای معدنی، غنی و التیام‌ بخش است که در برخی کشورها عمدتا برای درمان بیمار‌ی‌ های پوستی از آن استفاده می‌شود. به این دلیل که مولکول‌ های آن وقتی خیس می‌شوند بار الکتریکی دارند که باعث می‌ شود چربی و سایر ناخالصی‌ های منافذ پوست بیرون کشیده شود.

وقتی ماسک خاک رس را روی پوست‌ تان می‌ گذارید، هم مواد معدنی آن جذب پوست می‌شود و هم جوش سرسیاه از پوست خارج می‌شود،‌ همچنین این ماده به گردش خون کمک می‌کند و موجب روشن شدن پوست می‌ شود و پوستی سالم و بدون لک را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید خاک رس را با آب یا سرکه سیب مخلوط کنید که البته برای پوست‌های حساس و خشک ممکن است مناسب نباشد. زمانی که این ماسک را می‌گذارید، حس می‌کنید صورت‌تان در حال سفت و خشک شدن است، می‌توانید اجازه بدهید ماسک روی صورت‌تان به‌طور کامل خشک شود یا نه، البته می‌توانید بعد از شست‌وشو از مرطوب‌کننده استفاده کنید اما ممکن است این ماسک برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب نباشد و آنها را اذیت کند.

وسایل موردنیاز برای تهیه‌ی این ماسک:

  • یک قاشق چای‌ خوری خاک رس،
  • و آب یا سرکه سیب.

دستورالعمل:

خاک رس را با مقداری آب یا سرکه سیب مخلوط کنید تا به‌صورت خمیری سفت دربیاید. با نوک انگشتان‌تان لایه‌ای نازک از این خمیر را روی صورت بگذارید و اجازه بدهید ۱۰ الی ۲۵ دقیقه (با توجه به میزان خشکی پوست‌تان) روی صورت‌ بماند، سپس صورت‌تان را با آب ولرم بشویید و روی آن مرطوب‌کننده بمالید.

 

 

۲. ماسک سفیده‌ی تخم‌مرغ

ماسک سفیده‌ی تخم‌مرغ

سفیده‌ی تخم‌مرغ ماسکی ساده است که برای پر کردن موقت منافذ پوست استفاده می‌شود،‌ بنابراین هم جوش سرسیاه را از بین‌ می‌برد هم مانع از ایجاد آن می‌شود. سفیده‌ی تخم‌مرغ سرشار از مواد مغذی برای پوست است و نسبت به سایر درمان‌های جوش سرسیاه خشکی کمتری ایجاد می‌کند.

وسایل موردنیاز برای تهیه‌ی این ماسک:

  • تخم‌مرغ،
  • دستمال کاغذی،
  • یک کاسه‌ی کوچک،
  • و یک حوله‌ی تمیز.

دستورالعمل:

زرده و سفیده‌ی تخم‌مرغ را از هم جدا کنید و صورت‌تان را بشویید،‌ سپس صورت را خشک کنید و لایه‌ای نازک از سفیده‌ی تخم‌مرغ را روی آن بمالید. در اینجا دو روش وجود دارد:

  1. روی سفیده‌‌ی تخم‌مرغ که روی صورت‌تان است، یک دستمال کاغذی قرار بدهید و آن را به آرامی به صورت‌تان بفشارید،. اجازه بدهید لایه‌ی اول خشک شود، سپس روی آن لایه‌‌ی دیگری از سفیده‌ی تخم‌مرغ بمالید. با انگشتان به آرامی روی آن ضربه بزنید طوری که دستمال‌ها تکان نخورد، سپس سومین لایه را روی آن بمالید. وقتی ماسک خشک شد، صورت حالت جمع‌شدگی پیدا می‌کند. حالا دستمال‌ها را بردارید و به آرامی صورت‌تان را بشویید. سپس آن را خشک کنید و مرطوب‌کننده بزنید.
  2. روش دیگر این است که می‌توانید بدون استفاده از دستمال کاغذی ۳ تا ۵ لایه سفیده‌ی تخم‌مرغ را پس از خشک شدن هر لایه روی صورت بمالید، اگر لایه‌ی قبلی خشک نشده باشد، این ماسک فایده‌ای ندارد.

 

۳. ماسک شیر و عسل

ماسک شیر و عسل

شیر و عسل هر دو خواصی دارند که برای پوست خوب است. عسل خاصیت ضدباکتریایی دارد و اسید لاکتیک موجود در شیر موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. در اینجا این دو ماده‌ی مفید با هم ترکیب می‌شوند تا حالت چسبناک پیدا کنند و به عنوان ماسک برای جوش سرسیاه استفاده شوند.

وسایل موردنیاز برای تهیه‌ی این ماسک:

  • یک قاشق سوپ‌خوری عسل خام و ارگانیک،
  • یک قاشق چای‌خوری شیر،
  • و نوار نخی تمیز.

دستورالعمل:

یک قاشق سوپ‌خوری عسل خام و ارگانیک را با یک قاشق چای‌خوری شیر مخلوط کنید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه در مایکروویو بماند تا گرم شود سپس دوباره آن را هم بزنید. وقتی به دمای مناسب رسید، یک لایه‌ی نازک از آن را روی جوش‌های سرسیاه بمالید و به آرامی اما محکم یک نوار پارچه‌ای و نخی روی آن بگذارید، بعد از ۲۰ دقیقه پارچه‌ها را به آرامی بردارید، صورت را با آب سرد بشویید و آن را مرطوب کنید.

 

۴. عسل و دارچین

عسل و دارچین

این ماسک مثل یک شیرینی خوشمزه به نظر می‌رسد، اما مخلوط عسل و دارچین ترکیبی فوق‌العاده برای از بین بردن جوش سرسیاه است. خواص ضد باکتریایی عسل موجب از بین رفتن باکتری‌های ایجاد‌کننده‌ی آکنه می‌شود و به‌طور کلی مانند یک چسب، هر چیزی که منافذ پوستی را پر کرده است، بیرون می‌کشد. دارچین هم برای بهبود جریان خون مفید است و موجب سلامتی، نرمی و درخشش پوست می‌شود.

وسایل موردنیاز برای تهیه‌ی این ماسک:

  • کمی پودر دارچین،
  • کمی عسل خام و ارگانیک،
  • و نوار پارچه‌ای تمیز.

دستورالعمل:

عسل و دارچین را به مقداری مخلوط کنید که برای نواحی موردنظر روی صورت‌تان کافی باشد. مقداری از آن را روی جوش‌های سرسیاه بمالید و با نوار پارچه‌ای روی آن را بپوشانید و بگذارید به مدت ٣ تا ۵ دقیقه بماند و سپس آن را بردارید و صورت‌تان را بشویید. پس از شستن صورت، مرطوب‌کننده را فراموش نکنید.

 

5. عرق کردن

عرق کردن

اگرچه غدد عرق و منافذ فولیکول مو با هم متفاوت هستند، اما عرق کردن به کوچک شدن جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند. وقتی مشغول کار هستید و عرق می‌کنید، این مایع جاری می‌شود و هر چیزی که منافذ پوست را مسدود کرده است، با خود می‌برد.

بهتر است قبل و بعد از هر کاری که موجب عرق کردن می‌شود، صورت‌تان را بشویید، زیرا اگر قبل از آن صورت را نشویید، عرق کردن باعث می‌شود که مواد آرایشی باقی‌مانده روی پوست وارد منافذ پوست شوند و آن را مسدود کنند و اگر بعد از آن صورت را نشویید علاوه بر باقی ماندن مواد آرایشی روی پوست، عرق خشک‌شده نیز باعث مسدود شدن منافذ پوستی می‌شود. بنابراین عرق کردن هم ‌می‌تواند به پاک کردن منافذ پوستی کمک کند و هم می‌تواند باعث مسدود شدن آنها شود. پس همیشه قبل و بعد از عرق کردن صورت‌تان را بشویید.

موارد موردنیاز:

  • انگیزه برای ورزش کردن یا رفتن به سونا،
  • آب تازه،
  • و یک حوله‌ی تمیز.

دستورالعمل:

صورت‌تان را تمیز بشویید و سپس ورزش کنید یا به سونا بروید، پس از آن نیز مجددا صورت را بشویید و با یک حوله‌ی تمیز خشک کنید. بعد از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

6. جوش‌ شیرین و آب

جوش‌ شیرین و آب

جوش شیرین برای از بین بردن جوش های سرسیاه خیلی مفید است، اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید، زیرا باعث خشکی پوست می‌شود. تغییر PH تأثیر زیادی روی جوش‌های سرسیاه ندارد و مهم‌ترین دلیل مفید بودن جوش‌شیرین برای جوش‌های سرسیاه این است که روشی ارزان و طبیعی برای لایه‌برداری و حذف چیزهایی است که منافذ پوست را مسدود می‌کنند و باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه می‌شوند.

وسایل موردنیاز:

  • کمی پودر جوش‌شیرین،
  • و آب.

دستورالعمل:

آب و جوش‌شیرین را با هم مخلوط کنید تا خمیری نسبتا سفت و قابل پخش شدن به‌دست بیاید، آن را با ماساژ و حرکات دورانی به آرامی روی پوست‌تان بمالید سپس با آب بشویید و بعد از خشک کردن صورت، پوست را مرطوب کنید.

 

7. لایه‌ برداری با شکر

لایه‌ برداری با شکر

گاهی اوقات همه‌ی چیزی که نیاز دارید لایه‌برداری مناسب همراه با مرطوب‌سازی پوست است. لایه‌برداری کار بسیار مهمی انجام می‌دهد و آن حذف سلول‌های مرده و پوسته‌های اضافی است، زیرا این سلول‌های مرده می‌توانند موجب مسدود کردن منافذ پوست و ایجاد آکنه، جوش صورت و جوش سرسیاه شوند.

همچنین لایه‌برداری موجب بهبود گردش‌خون در صورت و شادابی و نرمی پوست می‌شود. اگر برای‌تان مقدور است از روغن جوجوبا استفاده کنید زیرا شبیه سبوم‌های خود پوست است، اگر روغن جوجوبا ندارید می‌توانید از روغن دانه‌ی ‌انگور، روغن زیتون یا روغن بادام شیرین استفاده کنید.

وسایل موردنیاز:

  • یک لیوان شکر سفید یا قهوه‌ای،
  • ۴ قاشق غذاخوری روغن جوجوبا،
  • یک ظرف شیشه‌ای درب‌دار،
  • مقداری عطر (اختیاری).

دستورالعمل:

۴ قاشق غذاخوری روغن را با یک فنجان شکر خوب مخلوط کنید. اگر دوست دارید چند قطره عطر هم به آن اضافه کنید. این مخلوط را در یک ظرف شیشه‌ای در محلی خنک و تاریک نگهدارید تا ماندگاری روغن افزایش یابد. پیش از مصرف آن را هم بزنید و سپس صورت را مرطوب کنید و یک قاشق از این لایه‌بردار را روی نوک انگشتان خود بمالید و به آرامی با حرکات دورانی روی صورت ماساژ بدهید. بعد از آن صورت را بشویید و مرطوب کنید. این کار را بیش از ۲ یا ۳ بار در هفته تکرار نکنید، در غیر این صورت موجب خشکی و حساسیت پوست می‌شود.

 

8. بُخور دادن پوست

بُخور دادن پوست

بخور دادن به‌ خودیِ‌ خود موجب باز کردن منافذ پوستی نمی‌ شود اما با نرم کردن سلول‌ های مرده‌ ی پوست و سبوم، به خارج کردن آنها از منافذ پوست کمک می‌کند که موجب می‌شود پوست ظاهر بهتری داشته باشد.

وسایل موردنیاز:

  • یک کاسه‌ی بزرگ،
  • آب،
  • و یک حوله‌ی تمیز و نرم.

دستورالعمل:

یک کاسه را با آب داغ پر کنید و بگذارید کمی خنک شود، سپس روی سرتان یک حوله بیندازید و به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی ظرف خم شوید تا بخار به صورت‌تان برسد. مراقب باشید که زیاد به آب جوش نزدیک نشوید که صورت‌تان نسوزد. بعد از بخور دادن صورت را با آب گرم بشویید و با ضربات آرام حوله را روی صورت بزنید تا صورت خشک شود و بعد آن را مرطوب کنید. این کار را چند بار انجام بدهید تا به نتیجه‌ی موردنظر برسید.

هر زمان که برای پاک‌سازی یا شستن پوست خود اقدام می‌کنید به‌خاطر داشته باشید که برای مراقبت از پوست باید تعادل را رعایت کنید. استفاده‌ی زیاد از ماسک‌ها در درازمدت موجب خشکی پوست می‌شود. ماسک‌ها برای منافذ پوستی بسیار مفید هستند، اما یک برنامه‌ی مناسبِ مراقبت از پوست، بهترین راه پیشگیری از بروز جوش سرسیاه است.

9. سرکه سیب و نعناع

سرکه سیب و نعناع

با ترکیب کردن سرکه سیب و برگ‌های خردشده‌ی نعناع می‌توانید یک تونر بسازید، سرکه سیب باعث از بین بردن جوش سر سیاه می‌شود و نعناع یک خنک‌کننده‌ و سفت‌کننده‌ی پوست است. اگر نواحی اطراف جوش‌های سرسیاه متورم یا زخمی باشند، منتول (menthol) می‌تواند به کاهش التهاب آن کمک کند، زیرا التهاب موجب می‌شود تا بیرون کشیدن موادی که در منافذ پوستی هستند، مشکل‌تر شود.

وسایل موردنیاز:

  • ٣ قاشق غذاخوری سرکه سیب،
  • ٣ قاشق غذاخوری برگ خردشده‌ی نعناع،
  • یک فنجان آب،
  • و مقداری پنبه.

دستورالعمل:

برگ‌های نعناع و سرکه سیب را در یک کاسه ترکیب کنید و آن را یک هفته در یک مکان سرد و تاریک قرار بدهید. سپس یک فنجان آب به آن بیفزایید و آن را ۶ روز در یخچال بگذارید. شب‌ها ابتدا صورت‌تان را بشویید و سپس با استفاده از پنبه این تونر را به صورت بمالید و بگذارید در طول شب روی صورت بماند (اگر پوست حساسی دارید،‌ نباید زیاد روی پوست‌تان بماند). صبح صورت‌تان را بشویید و از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

محصولات از بین برنده جوش سر سیاه

برای این کار شرکت ها و برند های مختلف انواع مختلفی از سرم ها ماسک ها و ژل های ضد جوش مناسب برای انواع مختلف پوس را تولید کرده اند که تعدادی از آنها را معرفی می کنیم

 

پک سرم و چسب بینی ضد جوش سر سیاه لانبنا

2 عددی سرم و چسب بینی ضد جوش سرسیاه لانبنا 1

چسب بینی ضد جوش سرسیاه لانبنا حاوی عصاره های گیاهی فراوان از جمله آلوئه ورا است تا علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و جوش های سر سیاه، عملیات تغذیه پوست شما را هم انجام دهد. فرمولاسیون این ضد جوش سر سیاه به صورتی طراحی شده که می‌تواند منافذ باز پوست را به حداقل برساند که به افزایش سطح رطوبت و کاهش تولید چربی های اضافه می انجامد که صورتی صاف و یکدست به شما هدیه می‌کند.

ویژگی ها

  • از بین بردن جوش سر سیاه
  • کوچک کننده منافذ باز
  • نرم کننده پوست
  • تمیز کننده عمقی پوست
  • از بین برنده سلول های مرده پوست
  •  کاهش چربی اضافه پوست
  •  کاهش جوش های صورت
  • مناسب انواع پوست
  •  حجم : ۱۷ میل

شیوه مصرف چسب بینی ضد جوش سرسیاه لانبنا:
صورت خود را با شوینده و تونر کاملا تمیز کنید
یک لایه نازک از کرم را بر روی پوست خود بمالید
توسط چسب آن ناحیه را بپوشانید
بعد از ۵-۱۰ دقیقه که کرم خشک شد آن را بردارید

نکات مصرف چسب بینی ضد جوش سرسیاه لانبنا:
در صورت وجود آسیب پوستی مثل آفتاب سوختگی، التهاب، زخم و… از این محصول استفاده نکنید
قبل از استفاده کرم را در آب ولرم قرار دهید تا کمی شل شود

 

پک پاکسازی دو مرحله ای جوش های سرسیاه بریلی

پک پاکسازی دو مرحله ای جوش های سرسیاه بریلی

این ست شامل دو سرم 17 میلی است در step اول سر این سرم به حالت لاکی هستش که باید یک لایه نازک از مواد را روی پوست بینی یا نواحی که دارای جوش سرسیاه زده شود و کاغد مخصوص را روی آن چسبانده و بعد از 5 الی 10 دقیقه کاغذ را به ارامی جدا کرده در هنگام جدا سازی کاغذ، تمام آلودگی ها،چربی اضافه، جوش های سرسیاه را تخلیه کرده و موجب پاکسازی منافذ میشود.
مرحله دوم :سرم قابض است که موجب تنگ تر شدن منافذ و مانع از دوباره بوجود امدن جوش های سرسیاه و بروز جوش و آکنه میگردد.

از بین بردن جوش سر سیاه

پیشگیری از بوجود آمدن جوش های سرسیاه
بدون ایجاد حساسیت و تحریک
بدون تست حیوانی

ترکیبات :عصاره سنتلا/روغن درخت چای سبز /الوورا /رزماری /هاماملیس ویرجینیا/گل ماتریکاریا

 

چسب بینی  لانبنا ضد جوش سر سیاه 

چسب بینی  لانبنا ضد جوش سر سیاه

چسب بینی  لانبنا ضد جوش سر سیاه دارای عصاره های گیاهی آلوئه ورا پوست را پاکسازی می کند. این چسب ها علاوه بر از بین بردن جوش سر سیاه و آلودگیهای سطح پوست، فرآیند تغذیه پوست را انجام می دهد بنابراین با ایجاد طراوت در پوست و از بین بردن ذرات ریز زیر پوست ظاهر چهره را بهبود می بخشد.

فرمولاسیون به کار رفته در چسب بینی لانبنا به گونه ای است که منافذ باز پوست را به حداقل می رساند و با افزایش رطوبت پوست، تولید چربی اضافه را کاهش می دهد و در نهایت موجب صاف و یکدست شدن پوست می شود. افرادی که با مشکل جوش های سر سیاه و چربی زائد روی بینی مواجه هستند مسلما راههای متفاوتی را امتحان کرده اند که هیچ کدام از آنها کارساز نبوده است.

 

ماسک رفع جوش سرسیاه لانبنا

بلک ماسک لانبنا 50 گرمی

ماسک رفع جوش سرسیاه لانبنا یک محصول عالی که میتواند جوش های سر سیاه شما را از بین ببرد و پوست شما را تازه کند و به پوست شما اجازه نفس کشیدن بدهد .جوش های سر سیاه معمولا روی بینی و سایر نقاط صورت دیده میشود که این ماسک لانبنا به راحتی میتواند این جوش ها را از بین ببرد و پوست شما را تازه کند .

این ماسک رفع جوش علاوه بر از بین بردن جوش سر سیاه یک لایه بردار نیز هست و از بین برنده چربی های اضافه پوست میباشد که برای داشتن پوستی شاداب و با کیفیت لازم است تا چربی های اضافی از بین بروند . این ماسک  یک محصول عالی برای داشتن پوست صورت سالم و عاری از هرگونه جوش و چربی مضر برای پوست شماست که هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربرد دارد.

 

محصولات زیادی برای حذف جوش سر سیاه وجود دارد که برای کوتاه کردن این مقاله همین تعداد رو ذکر می کنیم ، شما می توانید برای دیدن محصولات بیشتر به فروشگاه سروه مراجعه کنید.

2-کلینیک ها و متخصص های پوست

کلینیک ها و متخصص های پوست

جوش های سر سیاه مشکل خیلی بزرگی برای پوست نیست که ما مجبور شویم برای درمان اون به متخصص به کلینیک ها مراجعه کنیم هرچند در مواردی لازم می شود، مثل پوست بسیار حساسی داریم و به محصولات ضد جوش اطمینان نداریم و … که در این صورت متخصص با توجه به نوع پوست و محل جوش نوع درمانی را توصیه و اجرا می کند.

 

 

جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه جوش سر سیاه

 

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.